I need you more than ever <3

Du har snart varit min i ett år och i början så trodde jag verkligen att du var helt omöjlig.
Det första du gjorde var att förstöra transporten och minst två grimmor.
Sedan så var det grimma efter grimma som gick sönder.
Du vägrade att gå när man skulle leda dig.
Du vände baken till och kickade när man skulle fånga dig i hagen.
Försökte hoppa ut ur boxen och du hoppade ut ur hagen flera gånger.
Men samtidigt som du var en liten djävul så var du underbart söt så jag gav inte upp....

.... och nu är du världens snällaste och följer mig som en hund.
Fan vad jag älskar dig..

Hon hade aldrig varit hanterad innan jag köpte henne så det var anledningen till hennes beteende.

Loooove


När allt känns förjävligt så vet jag att jag har dig.
Du är allt jag behöver och du får mig alltid att må bra.
Vi två tillsammans känns så underbart.


Looove

Amor Vincit Omnia - Kärleken Övervinner Allt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0