6. Det här shoppar jag helst i hästväg

Jag shoppar det jag tycker är snyggt och det jag behöver.
Ett exempel är schabraket i förra inlägget.

Men här är några saker utöver det schabraket som jag vill ha:


Övervakningspaket HorseCam

Trådlöst hästövervakningspaket komplett med allt du behöver för mobil uppsikt över din häst. Med nattseendeoptik, unika räckvidslösningar och enkel installation har HorseCam-paketet med den populära nattvakten blivit en favorit bland hästägare.

xvvx

GPA Speed Air Ridhjälm
Säkerhetshjälm i sportig design. Hightech material gör hjälmen lätt att rengöra. Ventilationshål med Air Ultimate Control system. Skyddande stöd baktill.Utbytbart och tvättbart innerfoder. Front märke med GPA-logo.

sg


xvx


cccccccc

ggggggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0